Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Aby skutecznie złożyć reklamację należy:

  1. Przygotować formularz zwrotu/reklamacji, zawierający następujące informacje:
    • imię i nazwisko,
    • adres e-mail lub adres do korespondencji,
    • numer telefonu,
    • kod reklamowanego produktu,
    • przyczynę reklamacji (rodzaj wady produktu),
    • datę zakupu,
    • datę wystąpienia wady,
    • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  2. Przygotować do wysyłki produkt (pełny komplet, ze wszystkimi zakupionymi elementami) oraz kopię dokumentu zakupu. 
  3. Odesłać reklamowany produkt, wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem, na adres:
    Wojciech Burdelak Kaledrub
    ul. Juliusza Słowackiego 2/1
    88-190 Barcin
  4. Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak naszego ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Więcej na temat reklamacji oraz jej rozpatrywania znajdą Państwo w
Regulaminie Sklepu (pkt. 9 i 11).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Wojciech Burdelak, ul. Słowackiego 2/1, 88-190 Barcin | wojciechb1966@gmail.com

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*):

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

Adres konsumenta(-ów):

Podpis konsumenta(-ów):

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)

Adresat: Wojciech Burdelak, ul. Słowackiego 2/1, 88-190 Barcin

Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:

Adres Klienta:

Nr telefonu Klienta:

Adres e-mail Klienta:

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

         adres pocztowy:

         adres e-mail:

Reklamacja dotyczy:

         umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:

         umowy o świadczenie innej usługi:

         inne:

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:

Opis problemu:

Żądanie reklamacji:

         usunięcie wady towaru lub usługi

         wymiana towaru na wolny od wad

         obniżenie ceny towaru

         odstąpienie od umowy

Sprzedawca informuje, że:

Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.

Podpis składającego: