Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Aby skutecznie złożyć reklamację należy:
- Przygotować formularz zwrotu/reklamacji, zawierający następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- numer telefonu,
- kod reklamowanego produktu,
- przyczynę reklamacji (rodzaj wady produktu),
- datę zakupu,
- datę wystąpienia wady,
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Przygotować do wysyłki produkt (pełny komplet, ze wszystkimi zakupionymi elementami) oraz kopię dokumentu zakupu.
- Odesłać reklamowany produkt, wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem, na adres:
Wojciech Burdelak Kaledrub
ul. Juliusza Słowackiego 2/1
88-190 Barcin - Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak naszego ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
Więcej na temat reklamacji oraz jej rozpatrywania znajdą Państwo w
Regulaminie Sklepu (pkt. 9 i 11).
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Wojciech Burdelak, ul. Słowackiego 2/1, 88-190 Barcin | wojciechb1966@gmail.com
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*):
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów):
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat: Wojciech Burdelak, ul. Słowackiego 2/1, 88-190 Barcin
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
adres pocztowy:
adres e-mail:
Reklamacja dotyczy:
umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:
umowy o świadczenie innej usługi:
inne:
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:
Opis problemu:
Żądanie reklamacji:
usunięcie wady towaru lub usługi
wymiana towaru na wolny od wad
obniżenie ceny towaru
odstąpienie od umowy
Sprzedawca informuje, że:
Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.
Podpis składającego: